Pretplatite se na našu
you tube stranicu-priroda zdravlje za 10
koja govori o prirodnom liječenju,ljekovitim travama,savjetima,recepti za koje niste znali itd. Stranica na You tube je napravljena za cijelu porodicu jer sadržava razne teme uglavnom korisne.

Popular Posts

Sinusi i Sunce






Imao sam problema sa sinusima.Išao sam kod doktora.Rekao je da je najbolje da to Sunce istjera napolje.Odem na more u Ulcinj.Tamo sam se zatrpavao u pijesak i tako ostajao po sat vremena.Samo je glava bila vani,ali na Suncu.Peće brate mili,kažu tako se liječe sinusi.Tu noć ništa se nije desilo,osim crvenila po čelu.Sutra ja opet na Sunce i sve isto.Kad pred veče pođe da curi nos,curi non stop.Čistio se i čistio.A ja opet i sutra sve isto dva puta na Sunce po jedan sat.Curi iz nosa ko potok.Od tada sinuse više nemam,dišem ,trčim,pričam sve normalno.Hvala ti Ulcinju na Suncu.


tags:sinusi,liječenje sinusa,sunce i sinusi,sunce kao lijek,more i sunce liječe,prirodno liječenje sinusa,sinusitis

No comments:

Post a Comment

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.