Pretplatite se na našu
you tube stranicu-priroda zdravlje za 10
koja govori o prirodnom liječenju,ljekovitim travama,savjetima,recepti za koje niste znali itd. Stranica na You tube je napravljena za cijelu porodicu jer sadržava razne teme uglavnom korisne.

Popular Posts

Aloa vera -kako se pravi gel?

Aloa vera gel ,napravi gel.Ima više recepata ,ja sam izabrao onaj bez alkohola a može proći i onaj sa vrlo malo alkohola.Ima recept gdje se osim aloe ubacuje med,cikorija divka alkohol 70% dok se može naći recept sa samo alojom i medom dok se u to može sipati koja kašika domaće rakije ili alkohola 70% kako bi lijek prije djelovao.
Aloa mora biti starija od godinu do 5 godina,opet negdje sam čitao od 3 do 5 godina kako gdje se nađu pravila.Ja sam uzeo aloju koja je stara sigurno dvije godine.
Kada se oprao list aloje i posušio odstranjena je kora ,dobro je ostrugana i gel se pomiješao sa medom ako je meda 4 kašike tada je aloje 3 kašike otprilike na to ide jedna kašika alkohola kako je već naprijed opisano a ne mora.Ova smjesa je taman za dva tri dana tako da bude uvijek svježe.Neko cijeli list samo samelje i to je to,još to nisam probao ali ću ii to isprobati.

tags:aloa vera gel,napravi,recept,med,

No comments:

Post a Comment

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.