Pretplatite se na našu
you tube stranicu-priroda zdravlje za 10
koja govori o prirodnom liječenju,ljekovitim travama,savjetima,recepti za koje niste znali itd. Stranica na You tube je napravljena za cijelu porodicu jer sadržava razne teme uglavnom korisne.

Popular Posts

Aloja vera



Aloja vera lijek za sve bolesti.Barem ga tako predstavljaju.Kako sam negdje pročitao da nema te bolesti ili stanja organizma gdje je djeluje aloja vera.
Neki ljudi prave sami po originalnom  receptu lijek od aloja vere koji se pravi s medom ili bez meda,dok ovo sve imate da kupite u originalnom pakovanju sa garancijom preko interneta,preko distributera kojih ima u svakom gradu ili u apotekama.
Uglavnom aloja vera gel djeluje ovako:
čišćenje i detoksifikacija digestivnog trakta, povečanje imuniteta, hroničniumor, ostali problemi digestivnog trakta, hemoroidi, endokrini sistem (posebno tiroida), migrene, problemi jetre i bubrega, astma, promjene na koži (akne, ekcemi, psoriaza) te opadanje kose.

Postoje i drugi aloja vera preparati koji su 100 % prirodni samo suk obogaćeni drugim sastojcima koje nema aloja vera,o tome drugi put.Ovo sam napisao jer sam igrom slučaja došao do  1 litra aloja vera gel koji je veoma ukusan i već nakon 10 dana sam osjetio  promjene u svom organizmupitao se kod onih koji su već isprobali  i svi ti ljudi su bili zadovoljni aloja vera proizvodima.Jedini je problem cijena koliko sam primijetio kod svih onih ljudi koje ja poznajem ali zdravlje se ne može platiti.
.

tags:aloja vera,lijek,bolesti,

No comments:

Post a Comment

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.