Pretplatite se na našu
you tube stranicu-priroda zdravlje za 10
koja govori o prirodnom liječenju,ljekovitim travama,savjetima,recepti za koje niste znali itd. Stranica na You tube je napravljena za cijelu porodicu jer sadržava razne teme uglavnom korisne.

Popular Posts

Voltaren čepići protiv bolova i



Voltaren čepići:Ko je ovo probao taj zna šta je pravi lijek protiv bolova i koja je njegova moć.Kada budeš u situaciji da više ne znaš šta da uradiš da bolovi prođu,tada je ovaj lijek na redu.Ja ga tako vidim.A nisam sam.Ima iks primjera kao što je bolovi u grlu,u bubregu ,u leđima.Imao sam priliku da to doživim,kao i da vidim na drugima.Opisat se ne može bol ,i stanje poslije upotrebe ovog lijek za nekih, recimo,sat vremena.Bar pet sati si taj drugi čovjek,mislim da i više traje kod manjih bolova.Dobar je i kod visoke temperature,možda najbolji poslije injekcije.Nemam namjeru da reklamiram ovaj lijek,već da ono što sam proživio ja i drugi oko mene,izrazim riječima.Moja poruka je "kada je neko u nevolji pomozi mu tada",nemoj mi nuditi lijek kada sam zdrav,i pare kada ih imam. Ovaj lijek ne smiju uzimati oni koji imaju problema sa hemoroidima,ali mogu popiti voltaren tabletu,ako im je probavni trakt zdrav,a ako nije  tada smeta želucu.Ipak je opet bolje prvo pitati doktora,ja sam to već sve prošao.Zato poručujem,svaki lijek ima svoje vrline i mane,kao i ljudi.


tags:voltaren čepići,voltaren kao lijek,kako djeluje voltaren,Voltaren protiv bolova

No comments:

Post a Comment

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.