Pretplatite se na našu
you tube stranicu-priroda zdravlje za 10
koja govori o prirodnom liječenju,ljekovitim travama,savjetima,recepti za koje niste znali itd. Stranica na You tube je napravljena za cijelu porodicu jer sadržava razne teme uglavnom korisne.

Popular Posts

Kako sam doživio bolnicu?

.
 Da se malo zabavimo.Ovo se nekome desilo i to je ispričao više puta.Eto došlo je do ove stranice:
Nemam lijepo iskustvo sa bolnicama.Ili sam ja ležao gdje mi se nimalo ne sviđa,a ko voli bolnicu.Ne bih otkirvao koja bolnica i koji odjel bolnice,jer to nije ni važno.Bila je velika strogoća.Nema izaći iz sobe, a kamo li napolje,na zrak,na kafu,do trafike,baš ništa ne daju.
Petnaest dana žive more.U sobi kada je vizita moraš biti u krevetu,na natkasni da nema ništa.
Nije kasarna ,ali je slično kao u vojsci.Pričao sam sa mnogim osobama koje su ležale u bolnici,niko ne razumije zašto je to tamo gdje sam ja bio tako.I vidio sam da u drugim bolnicama nije tako,a i drugim odjelima te bolnice nije tako.
Pacijenti se kreću ,neki čak izlaze iz kruga bolnice.Kafu nisam imao gdje popiti tri dana ,dok nisam nabavio potrebne rekvizite za pravljenje kafe i to sam krio da niko ne vidi.
Preporučena mi je djetalna isharana,ali u tom odjelu nema djetalne hrane,već šta dobiješ(mastan sir,puter,kuhano jaje,paštetu,krilo piletine i dr.).Sve što ne smijem jesti.Na nekom drugom odjelu možeš otići u restoran ,ako ti se ne sviđa hrana ili naručiti jelo koje hoćeš i dođe ti ,to platiš i u redu.
Za ovu priliku u bolnici sam napisao jednu komičnu pjesmu,da bih sebe malo razveselio i one oko mene:


Držali su oni mene,ovjde 15 dana,
samo da vam je znati ,kakva im je bila hrana,
riža nam je slana,makaroni hladni,ostanemo uvijek gladni,
lijek za našu bolest,to baš nama treba,
ali iza toga i opasnost vreba,
jer to i nije neka sigurica,izliječena je samo polovica,
kada lijek popijem,temperaturu ja dobijem,
sestre mi se smiju i sokove piju,
nekako sam skinuo temperaturu,više me ne muči,
ali samo mislim, kad ću stići kući,
gdje me čeka moja draga ,od nje nema većeg blaga.


Iz ovog se vidi da je žena čovjekovo najveće blago.Što poželiš dobiješ,a u bolnici ,možeš tražiti šta hočeš,a dobiti možeš samo čir. Opet,neka bolnica,tu moramo ići na remont,pa izdržalo se i gore,samo da je zdravlja.


tags:jetra,kafa,djetalna ishrana,

No comments:

Post a Comment

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.