Pretplatite se na našu
you tube stranicu-priroda zdravlje za 10
koja govori o prirodnom liječenju,ljekovitim travama,savjetima,recepti za koje niste znali itd. Stranica na You tube je napravljena za cijelu porodicu jer sadržava razne teme uglavnom korisne.

Popular Posts

Što kažu pacijenti g.Torabija



Da se podsjetimo:
 red od ulaza u krug zetre do B ulaza u Zetru,tako isto i sa druge strane.
Slike sa TV Hayata i iz dnevnih novina svi su vidjeli,dijete je prohodalo,majka plače ,jeca od radosti,nije to bila montaža vidjeli su to oni koji su tu bili uživo.Odmah iza sjedi gospođa i kaže: mogu ispružiti prste ,do sada su bili zgrčeni u dlan  i bolilo me to,sada pružam prste i dolazim opet,meni je ovo liječenje Torabija pomoglo.Zatim jedna pedestogodišnja gospođa dodaje :"I meni je bolje,ne bole me leđa,izdržim ovo stajanje napolju po 3 sata,ustajem ujutro kao nova a do tada nisam mogla ni pomisliti da bi ovo moglo biti istina i java,pomogao mi je Meki i opet ću dolaziti..."I tako susreti sa Mekijem su djelovali te su mnogi otišli kući zadovoljni.Ne predajte se nemate što izgubiti osim vremena i nekoliko maraka a dobit može biti neprocjenjiva.Nikad se ne zna gdje je lijek i kako nam ga Bog šalje.

tags:lijek,zdravlje,

No comments:

Post a Comment

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.