Popular Posts

Hrana i što i kako praviti




Savjeti kod pravljenja zdrave hrane

Prilikom kuhanja povrća, nemojte soliti vodu u kojoj se kuha povrće. Zimsko povrće može se kuhati i bez soli, a radije dodajte začinsko bilje.

Krompir je namirnica bogata škrobom, odnosno ugljikohidratima koji nam daju energiju, ali i vlaknima i drugim važnim vitaminima i mineralima. Zato, uživajte u krompiru. Prilikom pripreme krompira upotrebljavajte što manje masti i narežite ih na veće komade kako bi upili što manje masnoća.

Mrkva se može peći, kuhati ili naribati te dodati malo limunova soka i maslinovog ulja. Prokulice nisu baš najomiljenija namirnica svima. Ukoliko su dodatak krumpiru i napravi se pire te doda još malo sira ili jedna hrenovka ili malo pečenice-suhog mesa šarenog, bit će puno zanimljivije.

Najbolji način pripreme povrća je kuhanje na pari. Za razliku od kuhanja u vodi, povrće kuhano na pari gubi manje količine vitamina. Ukoliko se povrće kuha u vodi, iskoristite istu vodu za pripremu umaka. To je zdraviji način pripreme umaka jer nećete morati upotrebljavati kocke bujona i slične dodatke koji sadrže velike količine soli.
Od mesa prema načinu pravilne prehrane, meso ćurke sadrži više proteina i manje masnoća u usporedbi s mesom guske ili patke. Potrebno je izbjegavati konzumaciju kože jer sadrži više masnoća.
Uz ovo ide a najbolje da probate umake temeljene na jogurtu i svježim krastavcima, avokadu i rajčicama ili pireu od slatkih papričica. Možete ih poslužiti uz svježe krastavce i mrkvu narezane na štapiće ili tostirane pogačice od punog zrna.
Ali tu su i jednostavne supice(juhe)gotove supe, obogatite ih s malo svježeg vrhnja ili jogurta te svježim začinskim biljem. Ne zaboravite izabrati supe s manje soli.Čuvajmo svoje zdravlje.

tags:hrana,zdrava hrana,

No comments:

Post a Comment

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.