Pretplatite se na našu
you tube stranicu-priroda zdravlje za 10
koja govori o prirodnom liječenju,ljekovitim travama,savjetima,recepti za koje niste znali itd. Stranica na You tube je napravljena za cijelu porodicu jer sadržava razne teme uglavnom korisne.

Popular Posts

Omega 3



Omega 3 pijem je već dvije godine neprekidno po jednu perlu od 1000 mg za sada tajni i priznat  proizvođač.
Odem u apoteku da kupim neke lijekove kad tamo jedna djevojka  pregleda jednu gospođu i savjetuje je šta će dalje trošiti od lijekova.priđem i ja ona pokaza neki aparat koji mjeri koliko imam kojih vitamina u organizmu.
Za pet minuta mi reče da mi nedostaje omege 3 i cinka.Razmišljam u sebi kako bi to moglo da se desi ako koristim već dvije godine tu omegu 3.I kažem ja njoj šta je u pitanju a ona će: pa eto znaš trebaš da piješ naše lijekove i poslije na kontrolu pa ćeš vidjeti kako ovi djeluju.
Neću napisati koja je ovo firma ali nešto tu nije u redu .Pričao sam poznaniku koji također troši omegu 3 on kaže da on koristi dvije perle od 1000 mg dnevno,pa valjda je to u pitanju malo sam trošio  jer ne vjerujem da je firma od koje sam kupio omegu 3 loša.ovo je istinita priča mog poznanika koji je razočaran izašao iz apoteke i nije kupio ništa samo je izašao.

No comments:

Post a Comment

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.